غم های بزرگ................

چند روزی است مات ومبهوت غرق در افکاری تاریک,
از انچه دارم هستم و
رودخانه بی کسی غم های بزرگ دلم را مانده ام
درخود چگونه غرق کنم
+ نوشته شده در شنبه چهارم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 18:38 توسط omid
|

چند روزی است مات ومبهوت غرق در افکاری تاریک,
از انچه دارم هستم و
رودخانه بی کسی غم های بزرگ دلم را مانده ام
درخود چگونه غرق کنم